tisdag 29 november 2011

Byta klubb


Ska byta klubb nu rå. Elr jag ska fortsätta vara medlem på Udden men oxå

*trumvirvel* ..................................................................................................... TORSÅS RYTTARE!

En liten klubb med inte så mkt framgångar ( Helene Lagergren som kom trea i agriahoppet 2011 är medlem där xd) Ja de kanske är de mest spännande men de är en mysig klubb med sköjiga aktiviteter, plus jag har alla mina vänner där =)

Jag ska börja i en hoppgrupp nu till vårterminen oxå på onsdagar (får se om de blir Disas grupp elr Hannas Grupp =)
Disas är kanske full men annars hamnar jag i en annan grupp med andra övningar. Mamma och jag sk klura på hur d blir med dressyren (om jag ska vara med i en dressyr grupp oxå elr åka på flera dressyr kurser)

Men på Hösten (2012) så kanske jag ska börja rida för Helene (hoppas hoppas) antar att hon har fullt upp nu efter globen ;-)

Men imorgon då ringer mamma och ska göra mig till medlem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar