torsdag 13 oktober 2011

Sova nu :)

Läxorna klara och de är bara att plugga in glosorna :)
CAsper var jätte duktig idag! Tränade hoppning och gud vad jag utmanade ödet. Tog jätte snäft och hade sporrar, kände att han tvekade men ne jag tryckte till och han trixade sig över. Hoppade ett 80 hinder. Måste ju Chansa lite på tävlingen sen :) LB ska ju bara försöka komma felfri ;-)
Har ett problem och de är ju att de inte går så bra att svänga när han är så het han bara ligger på. SÅ jag ställer mig upp och drar ut armen. Lägger till skänkeln, men då har jag ju redan tappat han -.-
Så de ska vi träna på dom  4 veckorna jag har på mig :P
Ska oxå träna på bana 80 cm :P ska nog åka och hoppa i ridhus snart. Få han under kontroll i ett ridhus ^.^
Nu är hästarna inne och jag ska krypa ner i sängen så go natt!

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar