tisdag 17 januari 2012

Go natt

Allt blivit bättre men har fortfarande en dyster känsla.


Vet inte men de känns inte som jag räcker till.
I min klass känns de som alla undviker mig, och att dom bara snacka skit om mig. ( dock vet jag inte de men jag har för mig vissa saker)
Många vill helst inte vara med mig. Alltså ingen frågar om jag ville vara en dag , och jag vill inte värka på, så jag brukar alltid gå hem ensam. Och om jag väljer en egen väg följer ingen med...


Känns bara så ensamt, ingen kommer lixom framtill mig och pratar. De är därför jag e så fäst vid datorn. Ja kan skriva här, jag läser bloggar som stronga tjejer skriver. Jag sitter såklart och drömmer om att vara en av dom.


Själv har jag super dåligt självförtroende. Jag vågar inte tänka att vi är jätte bra vänner, elr att någon kille gillar mig. Jag tänker att jag inte är värd något sånt.


Hur jag rider och ser ut är en stor sak för mig. Jag vill inte att folk ska sitta och kommentera mig hur jag ser ut och hur jag jag rider.Många säger att jag rider ansvarslöst och är för dålig för min häst och att jag inte är värd honom. Rätt hårda ord faktiskt.


Jag har mkt snack bakom min rygg och jag jobbar mig genom de varje dag. 


Jag vill bara vara en person som folk vill prata med, vara med och tycka om.


De är därför mamma och jag har bråkat hela tiden. Jag mår så dåligt och hon vill inte lyssna. jag blir såklart arg, och då lyssnar hon bara inte. Jag blir frustrerad. Vrf kan ingen sitta ner och lyssna på mig? 


Men de är väll så livet är just nu...
Fuck it



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar