lördag 28 januari 2012

10 sanningar om Personen i mig!

* Kan tröttna på personer, som att dom skulle vara ett tv-spel sedan när man har tröttnat tar man ett nytt. Precis så är jag men de kan komma udantag då jag inte kan sluta älska vissa personer (hoppas ni vet vilka ni är)

* Har sjukt svårt med förändringar, De tar ett tag tills jag riktigt kan slappna av vid förändrade tillfällen.
Tills jag fattar att de inte är som de var.

*Jag är rätt bra på att skriva berättelser. Har fått mkt beröm och vunnit några skrivar tävlingar.

* Blir otroligt lätt avundsjuk på dom som har de lättare än jag och är duktigare.

* hatar orättvisan i världen, kan sitta och diskutera med familjen i evigheter om hur vi skulle kunna göra för att stoppa allt dumt.
(ibland är vi får korkade)

* har svårt med personer som upprepar ett skämt flera gånger bara för att man skrattar åt de en gång.
Snacka om torr humor...

*Jag har svårt att tro att jag är värd någon/något.

*När jag är stolt är jag de ett tag,ingen får ner mig på marken.

*är lite av en nörd när de gäller datorn, sitter och spelar hästspel och lite sånt.

*tycker de är snobbigt med folk som lägger upp sin träningsoutfit på bloggen (hallå de är bara en träning)
Shit the same, Jag bara tar något som ser bra ut O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar