onsdag 23 november 2011

Nellies Bloggtävling som skulle vara mums att vinna ;)

Jag är med i Nellies tävling om att blogga en dag på hennes blogg =)


 Vrf jag läser Nellies blogg...
Jo för varje gång jag läser den får jag kraft i mig. Du har så starka ord i din text.
man sugs in i texten och man tänker sig att du sitter där och knapprar på tangentbordet. En dag kan du skriva ledsna texter medan andra dagen blir glada texter. e man läser får man oxå känslan av. Jag bli skit arg om du skriver att de är någon som har sagt något dumt (som ponnymammorna)  Jag läser din blogg för jag helt enkelt vill. Jag har en fri känsla och de är att läsa din blogg då och då (varje dag) att drömma mig in i din blogg och tänka mig i samma situation som du är i. Du har ett vanligt liv men du skriver så att de blir ovanligt.
Jag vill skriva på din blogg då jag har ett vanligt liv (knappast xd) men jag har ett lite onormalt liv och jag vill visa mitt konstiga liv! jag en rättvis och lite smått kaxig tjej som vet vad jag ska skriva om på ett rätt sätt!
Jag vill vara i dina skor för en dag helt klart ^^
POWER TO THE BLOG


1 kommentar: