tisdag 15 november 2011

NEJJJ!

Hästen min halt...

var så att jag red på Udden. Han låg på men var ändå snäll. var inte på de humöret så att han kunde söka sig ner. Jag jobbade men ändå gick de inte så bra så att han fick de där vackra över sig. Utan de var halvt högt huve och spänd rygg. vi tränade på bommar och han ökade och ökade. var verkligen tvungen att ta tag i han! Han kunde ta mina hjälper ibland men ibland bara skit i de. Han har lite vågigt humör xd mest i traven! Men kände att han kunde vingla till då och då men jag tänkte bara att han lata till sig! sen blev de skritta av han. Sedan in till stora ridhuset och vara med i den gruppen.  Han följde mer fint denna gången. Jag vet inte men jag rider bättre i den gruppen.  Han längde på stegen och han blev mjuk men sen kände jag de där vinglet, Men jag forsätte att rida han. sen lutade mamma sig framåt och sa att han var halt så de var bara att säga hejdå och åka hem! han har ståt med back on track benskydd nu ett tag men har vart ute och tagit av de. Får bli en skrittrunda imorn!!! aja nu vill mamma ha datorn så ses vi imorn!


mys med bästa misse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar