söndag 13 november 2011

Goa vänner!

Har vart hos En klasskompis. Hon hade bjudit mig till en övernattningen och de var ju bara att säga ja till de!
vi kollade på lite film och gick en tipsrunda. jag kan väl säga att jag hade trevligt.
Känner mig liiiite stor för snurra flaska och sånt där drabbel. Somnade vid tre men vknade av att Pär stod och glodde på Hanna och mig kl Halv fem på morgonen. Samtidigt som han höll på  med en hantel. Guuud!
Sen fick inte Hanna och jag sova så länge vi vill utan vi skulle upp på en gång (som var vid 8 tiden) Snacka om att jag e trött! Åkte hem vid tolv. Men jag ska nog krypa ner i mammas säng och kolla på tv! skööönt om jag ska vara ärlig!
Blir nog en historia om Caspers och min tid!
den 17 November har jag haft han i 9 månader :')



TV TIME

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar