onsdag 16 november 2011

Carina flyttar in!

Kollar på Carina flyttar in :) är ett rätt bra program kan jag väl säga. Haha gud var intressant jag e...
Haha garvar xd

Imorgon = Skolan kommer vara lätt bäst imorgon! mötas i klassrummet i en halv timme. Sen ta bussen (500)
Gå en promenad med klassen runt larmtorget och sånt xd sedan kl Tio ska vi in till ett museum som visar vax dockor och modeller på skeppet kronan. Fota och ha mig. Sedan till stan och nörda. Blir äta på MC! mina favoriter chicken nuggets och pommes ofc ^^  mjukglass efter åt :) sedan kanske gå i affärer och skrämma slag på halva stan. MASSA bilder på min härliga klass såklart :))
sen är de hem till skolan igen =/ hem efter två timmar och ut med hästen min. Bara skritt runda så att jag kan få se om är ok. mamma tror inte på att han kan bli bättre efter bara en stund men de tror jag så upp till bevis imorn då ;-)
aja ska ladda ner lite låtar nu till imorgon ^^ :)
ses och hörs!!!


Blomma i november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar