måndag 10 oktober 2011

regn

Japp blev inge rida eftersom de ösregnade och ja hästarna krånglade...

jag mockade som vanligt och när jag skulle hämta hästarna. (och vi hade Habib i hagen)
Så när jag fångade Divina insåg Habib sin chans och försökte aa göra de hingstar gör mot ston...
Dante höll jag fast och han hade ju vaktat Divina hela dan. Så han blev jätte arg och ryckte i grimskaftet. Sen när Habben var precis bakom. Så svängde Dante runt och hög han. Jag skyndade mig snabbt ifrån hans bakdel eftersom jag har blivit sparkad men men dom försvann i galopp. Mamma och jag höll på ett bra tag. Och hovar flög åt alla håll! aja nu är dom inne men de var mörkt när jag skulle ha ridit.
kommer mer snart ;-)
känner att detta blev ett rörigt inlägg -.-

Min fina kung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar