söndag 2 oktober 2011

Jäklar va kul!

Yesss vi hade så kul igår.
De började med att alla kom,och vi packade bilen. När vi hade kommit till stugan kollade mina vänner runt och jag släppade in mina saker. När vi hade gjort oss bekväma så började med maten (ochdomhostvarhostvärdelösaxd) Ne dom gjorde ett rätt bra jobb fast dom var ju tvugna att börja dansa. Aja vi lagade tacos och de blev gått. Medans vi åt körde vi gissa sången :)
HANNA VANN! xd
Sedan kollade vi på scream (stav) 4 . De var smått överaskande,likosm inte läskig men oväntande. Aja medans vi väntade (då var kl 10 på kvällen)  på att Lucas kunde smsa att vi kunde komma så pratade vi  om allt mellan himmel och jord x)
Men när vi skulle börja gå fick dom först ha ögonbindel på sig och dom var smått skraja. Mina kompanjorera puttade,blåste i örat och jag vet inte vad. Men sen på slutet så kom dom och lyfte upp dom! Åhhh guuud vad dom skrek! Jag var på väg att skratta på mig xd
Vi satt och grillade marschmellows och berättade spökhistorier! Sen gick vi en runda till som inte var lika läskig men rolig! Vi kollade på lite normal tv sen när vi kom in. Körde våga leken och lite sånt xd
Sedan kollade vi på mirrors! FILMTIPS säger jag vara! jäklar va bra den va. Helt sinnessjuk va den xd
Disa och jag satt och kramade varandra och skrek typ massa xd
Sen var vi uppe lite till men gick och la oss vid  halvfyra x)
Aja mer sedan nu blir de kolla film (är trött efter att kommit upp vid kl 8 -.- )
ses! bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar