torsdag 22 september 2011

sorry för de igår...

Berättade ju int om min ridtur igår. Men mamma och jag bråkade så ingen dator...
Men nu kan jag snabbt.
Red på volten och fyrkanten.
Först var han sketa jobbig! bara kastade med huvudet. Och sprang iväg. Sen hade jag världens sämsta ridbyxor så dom brände när jag satt ner. Sen tog jag bort stigbyglarna och bara satt mig ner. så mjuknade han och jag gick  över till fyrkanten. Först brydde han sig inte men sen vände han ordentligt! Började i trav lite senare, likadant där men om man tjatar går de bra =) sen kom mamma arg som ett åskmoln så där tog de roliga slut...
 Nu blir de rida ut till brorsan och hämta glass =D Casper får stå uppbunden i trägården sålänge. Sen tar jag ut chivas på en körtur :-D
Sen in och göra läxan -.-
aja Kanske mer uppdate sen :)
 
Tog min favobild ifrån klubbhoppningen på Ziska och Emelie!

1 kommentar: