söndag 18 september 2011

Casper

Casper
Han är lika fin som vanligt

<p><em><strong>Casper &amp; Sara</strong></em></p>
 

Hans förra ägare
<p><em><strong>Casper &amp; Sara</strong></em></p>
<p><em><strong>Casper &amp; jag som jockey ;D</strong></em></p>

<p><strong><em>Casper &amp; Sara</em></strong></p>
Jag blir bara lycklig över att kolla på fotot. 
<p><em>hoppning.</em></p>
<p>nu rider vi f&auml;ltt&auml;vlan. :)</p>
Han tycker fältävlan är sååå kul :')
<p>f&auml;ltt&auml;vlan. :)</p>
<p><em>f&auml;ltt&auml;vlan med Anna Hass&ouml;. :) jag har tagit f&auml;ltt&auml;vlans kort nu och hoppas att kanske g&aring; i min pappas fotsp&aring;r f&ouml;r han t&auml;vlade EM i f&auml;ltt&auml;vlan 1982. ;)</em></p>
<p><em>Casper &amp; Sara</em></p>

<p>sista dagen p&aring; ridl&auml;gret var det t&auml;vling. detta ridl&auml;gret har varit helt oslagbart kul och jag saknar alla j&auml;tte mycket. &lt;3</p>
<p>Casper &amp; jag</p>
<p><em>Casper &amp; Sara</em></p>
<p>Jag efter jag har hoppat, haha denna bjuder jag p&aring; ;D</p>
Cassandra och min lilla ponny Casper på allsvenskan.  :)      <3
Casper & Sara  :)
  Ponny :)
<p>&nbsp;Ponny :)</p>
<p>&nbsp;Häst tönts bild!</p>
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;">Nu är min lilla ponny iväg skickad till Wemlerth i Vinslöv. Han blir antagligen såld nu. Både bra :) och dåligt :( kommer sakna min lille vän!&nbsp;<br /></span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br />
<br />
<span style="font-family: georgia,palatino;"><span style="font-size: large;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Casper &amp; Sara &lt;3</span></span></p>
Detta vi sista bilden hon tog sen skulle han till en ridskola och ni ska få en bild där ifrån och en elevs text om han.

Casper
Casper är en riktigt het häst som jag i början var livrädd för att få när vi skulle byta hästar, jag var helt enkelt rädd för honom för att han var så himmla stark och snabb och jag inte visste vad jag skulle göra när det kände som om han kastade sig frammåt. Inte förren då han blev tillsalu insåg jag vilken underbar häst han är, han är hur mysig som heldst om man är lugn med honom i spiltan och om man är mjuk i handen när man rider går han jättefint. Dock trivdes han inte på ridskolan vilket var väldigt synd eftersom han var en så otroligt fin ponny han med.

Ja han var ju inte en sån häst som ville ta de lugnt och vara lydig man behöver rida han ett bra tag och lära känna honom då går de bra. Han har de nog roligare nu...
Jag är glad att jag hittade denna på ponny långt bak på hastnet.
Visst var jag skeptisk men när vi var där och kollade på han fastnade jag på direkten! Detta var min ponny och jag skulle ha han!<3
och jag fick han!













Och han kommer förbli min!<3
Jag får hoppas att han är lika lycklig hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar